Tågresa / Irriterande

Min tågresa hem var lång och tråkig... det kanske alla fattar -.-'
Tåget gick 06.10 från Jkpg och anlände i sthlm 09.23 sen avgick mitt tåg 10.30 vidare till Svall där anlände tåget 13.52 och det sista tåget från Svall avgick 14.10 till Ösund och jag kom fram vid 16.24 sen var jag hemma!!

Som vanligt kan aldrig SJ hålla tiderna!


Nått jag tyckte var Irriterande var när jag kom på Centralen i Sthlm så gick jag iväg och kollade efter något ställe att äta lunch på så jag hittade DONKEN :D och när jag väl kom dit så var klockan 20 min kvar tills Kl. 10.00 så jag kunde inte ens beställa en vanlig BIG MC för det var bara frukost så jag fick vänta lite men efter det så beställde jag 1 big mc, 2 chesse och 1 pommes!
Sen fick jag ner till perrongen och då öppnade jag påsen så insåg jag att fittan som jag beställde av la inte ner 2 chesse utan bara 1 !! snacka om att dom kan blåsa folk på pengar ;O så jag kollade på klockan o då inser jag att det är 15 min kvar tills mitt tåg går så jag skyndar mig ner dit igen för att hämta min sista chesse (bara fär att jag var så jävla hungrig) sen springer jag igenom Centralen för att hinna till tåget, sen när jag väl sitter på tåget så går allt bra!
Jag och tre till (1 mamma, 2 små barn (från Fåker)) satt och försökte att hitta på några lekar men det slutar med att vi spelar UNO efter bytet i Svall så satt vi o räknade bilar, lastbilar & hästar. Jag räknade lastbilar = vinst. Mamman räknade hästar = andra plats. Sonen hennes räknade Bilar med märket Volvo = förlust för han somnade xD                                       

JAG ÄR SÅ HIMLA STOLT ATT JAG VANN!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0