Motormässan / bilolycka x2

Idag vaknade man vid 12 och sen åkte jag till motormässan och träffade sjukt mkt folk =) roligt var det iaf :D
men gick runt på motormässan och fick höra att några från Hells Angels var tydligen där , och sen fick jag höra att polisen gick runt och skrev upp reg numret på alla hojar som var parkerad utanför bara för att kolla om dom var ifrån hells angels eller inte ;O
sen när vi åkte där ifrån så åkte vi över frösön bron och när vi stod i kön i trafik ljuset så höll vi på att köra på IDIOTEN som inte kunde hitta gas pedalen -.-'
sen när jag körde från Coop forum så höll jag på att krocka med en på e14 , när jag skulle köra om en bärgare så började jag att blinkade så började jag att köra ut. då kommer det en idiot och trycker nästan in mig i lastbilen för han körde om mig samtidigt som jag körde om lastbilen ;O så det höll på att vara två krockar!! =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0