Kissie-pissie

Asså större jävla IQ befriad brunett/blondin finns fan inte!

Kissie bara snackar skit om allt och alla bara för att hon ska få massa läsare , och sen när hon skaffade silikon bröst var endast för att hon ville få flera killar som runkar till henne och mer uppmärksamhet!

Hur fan törs hon lägga ut en videoklipp på sin blogg om att hon ska kasta ut tyra ur pogrammet och sen skulle kissie slå och dänga skiten ur bella. Sen när du väl sitter där i stolen och snurrar runt runt med den bara för att du e så jävla NERVÖS!! och sen vägrade du att berätta något om något som du frågade dig, citat: " den frågan hör inte hit" & "nästa fraga tack".

Moget lilla fjortis... gå och dö , gör alla en stor tjänst... du påverkar unga tjejer , TILL OCH MED har två tjejer tagit livet av sig pågrund utav dig!!! Och du känner inte ens några skuldkänslor alls av att dom har tagit livet av sig och du är arg och förbannad på din manager att han är en idiot och han kan styra och ställa över henne och varför skaffade du då en jävla manager då!!! du bara klagar på allt och sen när du ska vara alexandra så säger du att du kan gå på stan utan smink och bland folkmassor, bullshit de kan du inte alls det! för du ser ut som en jävla fågelskrämma och med smink så ser du ut som ett bomb nedslag i ansiktet! jag fattar inte hur du ens kan sova på nätterna... om du fick all världens pengar för att fixa ditt utseende och hjärna ( som du verkligen saknar ) så skulle inte ens all världens pengar räcka till för att rädda ditt patetiska liv....... och hela jävla universum snurrar inte runt din jävla axel!!!


DENNA BILD ÄR VÄRLDENS EPIC FAIL!!!!!


Kommentarer
Postat av: hata kissie

SÅ sant asso !(yy

2010-05-27 @ 22:35:23
Postat av: Anonym

men hon får ju pengar för de så varför inte

2010-05-27 @ 22:36:28
Postat av: Fredrik

Fjortisar är fjortisar... så jävla jobbig och äcklig hon är! Är väl som att krama lera när man kramar henne pga allt smink. Hennes dialekt får mig att vilja slita loss mina öron. Hennes utseende får mig att vilja ta ngt vast och sticka sönder mina ögon.

2010-05-27 @ 22:49:43
Postat av: hata pissie

haha jag håller helt med dig, jag hatar falska människor och jag tycker det är så roligt att se hur rädd hon är:P hahahaha

2010-05-27 @ 22:56:58
Postat av: världens snyggaste;) (bättre än kissie)

väldens skönaste text om kissie!!bra där pontus :D

keep it up:D /stockholmaren

2010-05-27 @ 23:00:48
Postat av: rebeccalarsson

Det är ju det här hon vill. Hon vill att folk ska haka upp sig på henne, och när folk hakar upp sig på henne så får hon fler läsare,därav mera pengar.. Så hon vet ju tydligen hur man ska göra.. Felet är att alla går på det...

2010-05-27 @ 23:27:41
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: angelicaa

haha så sant!

2010-05-28 @ 00:05:48
URL: http://prinsessanangelica.blogg.se/
Postat av: Sannie ;)

seriöst jag vill fan bli som henne typ :O ...



hon är min idol men aja var och en får ju tycka vad dom vill ............... !!!



2010-05-28 @ 19:16:42
URL: http://lillzansannie.blogg.se/
Postat av: jennie

jag håller fan med dig pontus !!

på bilderna har hon såå fin hy , men sen när hon va med på förkväll , då , fyaan , klarade inte av att kolla på henne för hon va så jääävla ful ! photoshoppa sig själv så in åt helvete . dåligt självförtroende om man ska hålla på o göra om sig så jävla mycket . benen , magen , brösten , ansiktet , allting , photoshop är tjejen ! huvvahuvva

2010-05-30 @ 15:48:59
URL: http://jenniemarievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0