Torsdag =)



Ja denna dag hann jag med att åka på skolan och inte göra någonting alls , och sen efter skolan så fixade man en stock snus så man klarar sig nere i jkpg :D
När jag åker hem i bilen så får jag höra ett roligt citat på mammas nya kille , "om man inte kan spräcka nollan så kan man alltid spräcka motståndaren men säg inte att det var jag som sa det utan att Martin luther king sa det" (och ämnet som dom detta var inom var fotboll när tränaren ska peppa spelarna innan en match! xD
Sen när jag kom hem så bestämde vi oss för att åka iväg på bilbingo (och den idén gillade jag inte) och då efter dryga 1-2 timmarna så vann jag 800 kr =D
Och nu packar man det sista inför resan så man inte stress packar och glömmer massa saker.

Snart är jag nere hos dig älskling :D <33 längtar så sjukt mkt efter att få träffa dig igen !! <33333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0