Föräldrafritt + Förlovningsringarna

Idag har man inte gjort så himla mkt för det har varit så sjukt jävla varmt ;O vi har åkt moppe till Åsensby (för alla i jämtland så är det liknande Jamtli fast mindre) sen har vi lyssnat på musik på högsta volym för vi har FF :D
Juste idag när jag vaknade så var det 35 grader varmt i solen och inte ett jävla moln på himlen (3-4 dagen det är så här varmt)
Nu sitter jag och kollar på två och en halv män medans älskling sover :) <3
Juste ni alla som inte visste om det så har jag och ammie gått och förlovat oss på midsommarafton :D <3
Här är våra förlovningsringar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha hur var de med de där du sagt

''guud vad löjligt det är med fjortisförlovningar''

2010-07-01 @ 14:37:14
Postat av: Anonym

Du älskar många du pontus,eller har älskat.

:P

2010-07-03 @ 18:34:24
Postat av: Moster Carina

Va!!! har ni förlovat er??? Det har ingen...o då menar jag ingen, nämnt till mig. Men ett stort grattis till er båda...Kramar på er <3

2010-07-25 @ 01:08:27
Postat av: Josefine Lindgren

Grattis vännen :) Guuu vad glad jag blir :D Kram på er båda två och säger det igen

Ett riktigt stooort GRATTIS <3 <3 <3

2010-08-08 @ 20:47:02
URL: http://mammasjossan.bloggplatsen.se/
Postat av: agnes

grattis :)

2010-08-12 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0