Ett besök i torvalla!

Idag så vaknade jag vid 7 och trodde att jag hade missat bussen in till stan men jag hann med den och när jag kom in till stan så var jag med robert en stund och försökte att lugna ner honom lite för han hade uppkörning idag , hoppas det gick bra :D
Sen så åkte jag buss hem till oscar som bor i turkvalla och då gick man runt där som en vilsen höna -.- hittade inte hem till honom men han kom och mötte upp mig och då så när vi kom hem till honom så satt vi oss och spelade lite "battelfield heros" (vilket jag ska börja och nörda xD) sen fick jag testa ut några kläder som han ville få bort som jag skulle få köpa utav honom , jag hittade lite kläder men många utav dom var i 5XL så inget sånt bliv det för mig.
Sen åkte vi till Donken på lillänge och åt lite , sen runt 2 så lämnade han av mig på stan så jag kunde åka hem med min tidiga buss. skulle aldrig ha tagit den hem för det var fullt med 9:or och det var som en jävla lekstuga.... en av alla idioterna satt och sköt kondomer och sen kastade han runt en strumpa som han hittade på golvet , omogen tönt är vad han är ,  bara namnet hans är ju skratt retande xD

BILDER PÅ KLÄDERNA SOM JAG FIXADE IDAG! :D




Jeans & t-shirt /framifrån



Jeans & t-shirt



Jeans & Hood tröja

Kommentarer
Postat av: Ammie

Jätte fina kläder :* <3 , längtar efter dig ! <3 puwwwssssen :*

2010-06-07 @ 17:02:35
URL: http://enammie.blogg.se/
Postat av: angelica nilsson

naajjjjzzz (:

2010-06-07 @ 19:49:04
URL: http://prinsessanangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0