Djupa tankar!!



Något jag inte kan fatta är när en kille höjer handen mot en tjej , (även om dom är tsm eller inte) hur fan kan en kille höja handen ?? det är ju förfan ett av dom värsta sakerna som man kan göra mot en tjej. (och då menar jag att våldtäkt är det värsta och det tänker jag inte ens gå in på just nu)
Vad fan tror alla som gör det? "måste ju visa vem som är starkast" INTE FAN VINNER MAN PÅ ATT SLÅ/MISSHANDLA EN KVINNA!!!
Och dom alla idioterna som gör det ska fan plågas långsamt !!! jag har hört många som har blivit det och varje gång jag hör det så blir jag lika förbannad och vill bara döda det psykfallet som har gjort det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är minst lika vidrigt att en tjej slår en kille. Exakt samma sak.

2010-06-26 @ 08:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0