Dålig dag idag....

Idag så var jag till stan och skulle på sjukhuset , jag var först ner till rönken och tog bilder på mitt brutna nyckelben sen upp till läkaren och då skulle han undersöka mig och då skulle han trycka runt mitt nyckelben för att se om det hade läkt riktigt. Men de har den inte gjort heller... han fortsatte att trycka runt min knöl och mamma säger lite högt att jag börjar att tappa min färg i ansiktet och läkaren frågade hur jag mådde och sen direkt efter att han hade sagt det så for jag i golvet ;(( jag mådde dåligt resten av min dag för när jag gick runt på stan så kände jag mig lite yr =/
åt en panini (stavning) och sen var jag ner på stan och köpte mig en Big Mac på donken och efter den så var jag fortfarande hungrig som fan.... just nu har jag ont som fan i mitt nyckelben känns som att någon hänger på mitt högra nyckelben så jag vet inte om jag ska knarka på smärtstillande snart =(
hoppas min dag imorn blir bättre än denna sketna dagen.... :/


Kommentarer
Postat av: Fredrik NL

Ah fan :/ segt hoppas det blir bra!

2010-06-01 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0