Årets dopp :)

Jaa denna dagen så har man hunnit med mera än vad jag har trott iaf ;)
*har städat som en gris ;O har bakat (Y) hehe fattade inte helt själv att jag gjorde de xD
*sen har jag byggt en trappa till min tjejs syster som har en stuga bredvid hennes hus :)
*Sen har vi åkt lite båt =)
*dragit ut flotten på sjön så nu kommer man att bada mera ! =D
*så idag har jag hunnit med att bada också (haha att jag glömde det xD)
*Och nu sitter man framför datorn och bloggar lite och kollar på tv samtidigt ;) gillar verkligen two and a half men:DDDD
Jag tycker att jag har varit flitig och jobbat osv. Imorn är det ju Midsommar så jag hoppas att alla kommer att ha en härlig dag med släkt/vänner och drick lugnt alla xD Själv tror jag att det kommer att bli den bästa dagen i mitt liv :DD hihi (a)
Jag lovar att ladda upp många bilder som jag tar denna sommar hos älskling :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0